logo
Published on 12/17,2008
Лого ( логотип ) представља ликовно – графички стилизована слова назива једног предузећа или скраћеницу назива, што често може да замени заштитни знак.
Лого је комбинација елемената као што су: знак, симбол, боја, фонт. Ови елементи одређују како ће људи лого доживети.
Квалитетно графичко решење логоа доприноси бржој идентификацији предузећа како би се боље препознало и запамтило. Основни задаци су му идентични са задацима заштитног знака.
12/17,2008, at 19:24
Visit milosgenije
logo je veoma znacajan za identitet svake firme, shodno tome potrebno mu je posvetiti veliku paznju. samo napred, pisi dalje.
12/18,2008, at 09:14
Visit cikic
Veoma lepo poznavanje materije
12/18,2008, at 09:58
Visit cikic
Evo ponovo
12/18,2008, at 10:15
Visit businesscase
Moze da utice na plasman, npr Unilever je kao prvi korak rebrendiranja imao promenu logoa, pre desetakl godina
Pozz